November 10, 2014

Menunggu Dengan Penuh Debaran

Assalamualaikum readers  



Yup , betul tu ! Aku still belom beranak lagi ni , huhu ~

Actually takdelah masalah ape pon baby still tak keluar² lagi sekarang . Cuma bila mengenangkan nak bawak badan yg dah terlebih overload ni yg dah tak lalu dah ni , huhu ! 

Pastu masa Nazeef dulu aku asyik expect dia akan keluar on due date , tengok² 37 weeks dah keluar . So takdelah istilah "menunggu dengan penuh debaran" kan . 2nd baby ni pulak bila aku expect dia keluar awal , sekali hambik ko ! Udah nak sampai due date pon kemain sonok dia duduk dalam sane , hikhik ~

Selalu jugaq aku pujuk dia suruh keluar . Siap cakap kalau nak keluar paling lewat pon biarlah 17/11 ni . Sebabnya ? Ehem² , birthday akulah , hehehe ~

Cakap pasal birthday ...


Early b'day gift from my mom =)

Buat masa ni aku just bole berdoa semoga semuanya dipermudahkan untuk aku n mudah²an jugaq baby keluar naturally without induce/operate , InsyaAllah ~

Sape ade tips cepat beranak meh share sikit meh =)

Thanks & Best Regards ,

9 Criticism:

noorshafila said...

Mesti berdebar2 kan?
Semoga semuanya selamat ye.

Tergoda dengan purse merah itu.

Chekgu Azrine said...

kita share date birthday yang samala..;-)

Yana Yani said...

saya tak ada tips
yang pasti baby belum nak keluar lagi tu =)
sabar, insya ALLAH tak lama lagi
teringat pengalaman sendiri pula =)

y i e n said...

@Chekgu Azrine ye ke? meh sep sikit :)

EZAN IDMA said...

semoga selamat semuanya awak :)

TS said...

semoga dipermudahkn segalanya..

E'in said...

so skrg baby dh kuar lom? hihi

Najib Ariyan Ali Basha said...

asal mak ngan baby sihat sudah lah... saya sendiri menurut emak saya dikandung selama lebih 10 bulan... lebih beberapa hari katanya... tapi yer lah orang dulu biarkan jer selagi air ketuban tak pecah... bidan pun pakai bidan kampung sebelah rumah jer... gitu

Aaizatt Azhar said...

Singgah blogwalking , wahh nice blog , cemburunya

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy