February 8, 2010

ECaH's WeDD!nG ( ^ L ^ ) v

weee~ finally ecah da jadi wife sumone *wink wink*


~ ~ CoNGReTz ~ ~
......................................................................................................................
sorry guys...aku x sempat nak snap byk pic =(


mase x m'izinkan kowt, huhu~
aku sampai umah diana n fina kat batu gajah pon da lewat time 2...then nak cari umah ecah ag y sememangnya jauh ke p'dlman...pastu TER parking jauh laks soOo TER paksa r jalan kaki laks *sob sob*


time da sampai umah ecah ngn muke kpenatan kteowg ni, ley laks pengacara majlis kat umah ecah ni wat kteowg cam VVIP...


"kami ucapkan selamat datang kpd 3 dara pinggitan y baru sampai ni...bagaikan itik pulang ptg"
[hampeh !!! sume mata t'tumpu kat kteowg smbil t'gelak², cisSs~]


then dpt jumpe ecah for 3min je...sal pengantin laki da sampai, huhu~


after tgk downg b'sanding...baru r kami g m'cekik =P


after a while...kami g jumpe ecah jap, then terus balik coz fina kene keje laks ptg 2, huhu~
......................................................................................................................




*tis color mang really suit both of them

*time pengantin lelaki sampai

*sanding -> cik fura tlg senyumkan bagi pihak ecah, ahaks~

*fina -> ambik berkat kowt =P


*hantaran belah lelaki

*senyuman y t'pancar kat muke ecah =D


*finally...sempat gaq kami b'gambar ngn ecah...cun kan ecah ??? hehe~

*uiks...3 dara pinggitan ni pon ad ??? ahaks~

* ~bes fwen 4eva~


 p/s : congretz 2 ecah n mat...smoga korunk sentiasa bahagia n kekal ke akhir hayat...amin~~

2 Criticism:

Fauzi said...

hurm..bila pun 4 orang bi jer..hehehe..sorang dah kawen,dah tinggalla 3...

CHeEsE LoV3R said...

soon 2 b "2", haha~

 

Copyright © p!nk veLvet. Designed by Whitey Mommy