March 30, 2011

e-BooK yG aNNoYinG (PaRT 1)

baru2 ni aku ad download 1 e-book ni...
[name e-book adalah d rahsiakan bagi mengelakkan aktiviti saman menyaman]

punca aku download e-book ni sal ad tips "PeRSeDiaaN PeRKaHWiNaN"
ahaks~~

intro e-book ni mmg la t'baek oke!
:: anda tatau pape sal p'sediaan p'kahwinan? bahaya tuh ... tkot kekecohan nnt
:: e-book ni akan m'permudahkan majlis anda dari A-Z
:: bagaimana menyediakan peruntukan perkahwinan anda? silap bajet, papa kedana anda nnt

t'baek kan?
makanyer aku pon download lah memandangkan ianya free ... hanya perlu kasi email utk link e-book tuh \(o.o)/

tapi ... betul owg ckp "indah kabar dr rupe"
sumenyer cm hampeh oke!

stakat na kasi tau camni ... adek aku pon tau, huh!
:: ta perlu menggunakan khidmat jurumekap, adalah memadai jika anda mempunyai rakan yg pandai mekap
:: ta perlu menggunakan khidmat katering, adalah memadai jika b'gotong-royong
:: ta perlu membeli pinggan mangkuk, adalah memadai jika meminjam drpd sedara mara / jiran

n bla bla bla lagi, huh!

oke fine! itu mmg e-book yg sgt sengal aku penah bace
name pon aku dok kaw perumahan yg betul2 tgh pekan, ngn kiri kanan sume cina + india ... camne na gotong-royongnyer woiii? adoiii~ naik mental aku bace e-book tuh ... cket pon tade membantu ... stakat kasi tau yg asas watpe? ate, sume owg pon da tau la *sobs sobs*

ta sampai stengah jam aku bace ... terus aku delete e-book sengal tuh ... siap tekan button
"eMpTy ReCycLe BiN" 
ahaks~~

ingatkan sumenyer da b'akhir bout tat e-book, but ...
[To Be CoNTiNue ..........]

~~ thanks 4 reading tis \(^_^)/

0 Criticism:

 

Copyright © p i n k v e l v e t. Designed by Whitey Mommy